Aktuální info z výstavby trati:
26.-27.4.2014
Prezenčka: Nikollas, Tabbert, Dalis, Erik, Marf, Lord, Dominik, Karel a Karel.
Po delší době plného driftu jsme se rozhodli předělat zadní zatáčku z nepraktického nájezdu, na lepší reálnější nájezd. S Dalisem, Marfem a nikollasem jsme vše naplánovali a dohodli se na podobě klopeného nájezdu který půjde pěkně svižně projet.
Po menší debatě jsme se v sobotu vrhli na demontáž a hned se vrhli na stavění roštu na dráhu. Sobota byla kratší než by jsme potřebovali ale část jsme zvládli. V neděli jsme rošt dodělali a hurá na pokládku drift povrchu.
Ještě nám zbývá udělat hodně práce jako vyrovnání povrchu, mantinely, natření atd atd. ale společnými silami to zvládneme.
1.5.2014(Nikollas)
7.4.2012
Prezenčka: Nikollas, Olawson, Karlos...a kontrola Tabbert který se přišel na nás podívat jak to mastíme :o)
Čas nám letí hrubé práce ubývá takže na další brigádě jsme se sešli sice v malém počtu ale hodně práce udělali.
S Olafsonem jsme po krátké debatě začali přidělávat mantinely kolem tratě a pod mostem z desek co nám dodal Michal a perfektně nařezal Tabbert.
Na začátku to byl trochu boj ale v polovině prací nám přispěchal pomoct Karlos a po rozdělení prací nám to pěkně odsejpalo.
Po dodělání mantinelů si moje maličkost navrtala poličky do mini garáže a bylo hotovo a mohli jsme se vrhnout na driftění bylo to super i když v pokročilém čase nám už začala být pěkná kosa tak jsme se po domluvě rozpustili.
9.4.2012(Nikollas)
30.3.2012
Prezenčka: Nikollas, Erik, Ferda, tabbert...
Dnes se mělo původně jít driftnout ven do přírody, ale s ohledem na nepřízeň počasí Nikollas navrhnul jít zase něco málo udělat do garáže. Vymyslel, že z desek které sehnal Majkl vyřežeme ostrůvky na trať. (Byla to taková ta prajzácká dvojitá radost: první radost když se k něčemu zadarmo dostaneš a druhá, když zjistíš k čemu to je dobré).
!!! V Ý B O R N Ý nápad !!!
Musím jej veřejně pochválit, jen kdyby nebyl takový bordelář ...on ví o co go ;-).
Jinak desky jsou fakt super, lepší než jen dráha pomalovaná barvou, velice dobře ohraničují dráhu a přitom v krizovce to dokáže auto bez problému přejet (dokonce i mini-z). Takže pro prvotní vytýčení opravdu vynikající. Také se nebudou muset ani šroubovat, drží celkem dobře samy o sobě svou vlastní váhou, takže to jen podlepíme oboustrannou lepící páskou, což nám zaručuje, že třeba po půl roce můžeme trať obměnit. Prozatím je to vyzkoušeno a konečně se už může i jezdit!!!
(30.3.2012 tabbert)
24.3.2012
Prezenčka: Tabbert, Nikollas, Erik, Ferda, Marf, Karel (na čumendu), Matěj a Marek s kamarády....Michal
Přibyl nový člen "Michal", přivezl s Nikollasem nějaké foliované papírové lisované desky, ze kterých Nikollas okamžitě začal stavět Garážičičičku :-) a v podstatě už ho celý den nic jiného nezajímalo. Erik vymodeloval skálu v zatáčce, Michal nalepil žluto-černou pásku.
Jediný Erik (který si nevzal chudák auto) se vrhl na lepení mantinelů abychom si my ostatní mohli zajezdit a vyzkoušet co jsme vlastně vytvořili.
26.3.2012(tabbert)
17.3.2012
Prezenčka sobota: Tabbert, Nikollas, Ferda....
Prezenčka neděle: Tabbert....
Další brigáda v garáži, která byla na počasí vynikající , na práci asi největší, protože se tmelilo, brousilo, natíralo a zase tmelilo a brousilo a natíralo. Natahoval se koberec a trochu se uspořádávalo vybavení, velký dík patří Vlastikovi, Nikovi a mojí maličkosti ale hlavně tabbertovi protože ten se snad naklonoval aby to všechno stihnul :-o)))
20.3.2012(Nikollas)
10.3.2012
Pezenčka: Tabbert, Nikollas, Nik, Erik, Karel, Marf, Matěj, Marek.....
Dobílili jsme zbytek stěn a přemalovali primalexem (Nikollas + Karlos). (Nikolas mi nabílil pro jistotu i vysavač, asi aby nezrezivěl :-) ). Ještě jednou jsme přetmelili celou trať. Tedy náš hlavní kitovač Marf ;-) s Erikem. Bohužel tmel pomalu tvrdnul, takže jsme to již nezbrousili. To nás šeká příští brigádu, alespoň tmel pořádně vytvrdne.
20.3.2012(tabbert)
3.3.2012
Trať má konečně první nátěr.
Prezenčka: Tabbert, Erik, Marf, Karlos, Olawson +.... Nik, Matěj, ….
Počasí, úžasné sluníčko svítilo vraty do garáže, takže jsme pořádně vyvětrali a na nátěr zatopili ;-)
Před nátěrem jsme ještě museli zabrousit dotmelené části spojů desek. Poté jsme celou trať přebrousili, vysáli a vytřeli.
Vrchní natěrač Karlos se chopil tyčky od smetáku a celé to krásně vymaloval.
4.3.2012(tabbert)
25.2.2012
Po brzkém ranním vstávání, jelikož Nikollas domluvil draftování se Savage v Bohumíně už na 9.00, jsem se po 12 hodině začali scházet v garáži, kde jsme se posilnění pizzou pustili do dalších prací.
Prezenčka: Tabbert, Nikollas, Erik, Marf, Karlos, Ferda, Kedar, Nik + ratolesti ;-) ….
Dokončili jsme most, začali montovat mantinely, přebrušovat a tmelit desky. Trať začíná čím dál tím více vypadat jako trať a myslím, že mohu napsat za všechny, že teď když už se to začíná konečně rýsovat máme čím dál tím větší motivaci. Vzali jsme s sebou i křídy a vyzkoušeli si nakreslit jak bude trať vypadá, takže jsme si dnes poprvé už konečně i trošku zajezdili. Nakonec po všech různých nápadech jsme se v podstatě vrátili k prvotnímu Erikou návrhu.
25.2.2012 (tabbert)
23.2.2012
Tak jsme s Nikollasem vytipovali barvu na podklad pro tratě.
https://www.colorlak.cz/v2045-a
Na naší plochu (45m2) potřebujeme cca 10 l balení.
23.2.2012 (tabbert)
19.2.2012
Po dlouhé odmlce a nezdařených pokusech něco málo zase pokročit, kdy se do garáže dostavil jen Erik a Nikollas a poté přišly tuhé mrazy, jsem se včera konečně za trošku příznivějšího počasí sešli v garáži.
Prezenčka: Tabbert, Nikollas, Erik, Marf, Karlos, Ferda….
Udělali jsme kus práce, mosty mají konečně finální tvar, jsou upevněny a můžeme se pustit do tmelení a posléze nátěru vlastní trati. Fotky jsou přidány do galerie ;-)
19.2.2012 (tabbert)
1.1.2012
V pátek 30.12.2011 jsem se po delší odmlce konečně zase sešli v garáži a uspořádali II. BRIGÁDU.
Prezenčka: Tabbert, Nikollas, Olawson, Marf, Ferda….
Vybílili jsme vápnem stěny, namontovali další zářivky, co Nikollas přitáhnul (budiž světlo), a připevnili většinu desek na rošty. Stihli jsme toho více než jsme čekali, práce nám celkem odsýpala. Dokonce se mezi námi z ničeho nic vyskytl šmoula speolog a střecholezec, který zacpal všechny otvory kudy se nám do garáže tlačila zima. Jelikož nám pochyběly ještě rošty nemohli jsem položit všechny desky.
Takže další brigádu dobílíme zbylé stěny, vymalujeme a položíme zbývající dvě desky. Zabrousíme hrany a provedeme nátěr desek.
Pak se konečně můžeme pustit do modelování vlastní dráhy.
1.1.2012 (tabbert)
10.12.2011
Tak jsme dnes, po dopoledním driftování v Bohumíně, kolem 12.30 nastoupili na I.BRIGÁDU v garáži.
Všichni přítomní se činili. Nebudu jmenovat kdo co a jak....nicméně, musím pochválit Ferdu za skvěle přichystanou, vyklizenou a vymetenou garáž. Olawsona alias Pivsona za keteringové služby ;-), Nikollase za elekto montážní materiál a vůbec všechny za pomoc a elán ;-)
Povedlo se nám dnes namontovat pár prvních žárovek a položit první tři desky, při čemž někteří nedočkavci hned vyzkoušeli zda dráha bude mít patřičnou velikost a správný povrch ;-)
10.12 (tabbert)
4.12.2011
V současné době máme na místě složeny 3 ks hrubých dřevotřískových desek o rozměru 2,8 x 2m a 5 ks deskových roštu na které přijdou desky připevnit.
V neděli 4.12.2001, po akci v Modelportu, jsme si vybrali a odsouhlasili Erikův návrh dráhy.
Reál bude určitě malinko odlišný, ale jako předloha je to ideální.
Na sobotu 10.12.2011 je naplánována I. BRIGÁDA.
V prvé řadě musíme vyřešit osvětleni prostoru. Poté můžeme začít s vlastí výstavbou.
4.12.2011 (tabbert)
Diskusní téma: Výstavba trati
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.